Hanımlar 25 haftalik ikiz gebeyim serklajim var adet ağrısı gibi agrım vardı kontrolden geldim rahim ağzım 35 25 düşmüş ciğer geliştirici bide nidicard verdi aranizda benim gibi olan var mı 25 altına düşerse hastanede yatış önerdi bu rahim boyu bizi ne kadar idare eder bilgisi olan yazabilir mı