Durussss korkma canım. Mama alırsın kaşıkla içirirsin. Ben öyle yapmıştım. Sütümü ilk günden sağdım hep. Hastane çantana sağma makinası koy. Benim ucu yoktu göğsümün. Bebek tutmakta baya Zorlandı ilk gün sağsım ama maalesef sadece ağız sütü dedikleri vardı oda 2-3 çay kaşığı anca ama onu da verdik, mamada verdik.