Neslihan3866 Kızlar bu siteden çikolata yaptıran var mı? Kampanya varmış fiyat olarak ama çikolatanın tadı nasıl acaba??
Didemmmmm Neslihan3866 ben bu sayfayı bilmiyorum ala cikolatatoptan da yaptırdım. Tadı gayet iyi satıcının iletişiminden de çok memnunum 3 iş günü içinde elimde oldu
Mkort24 Neslihan3866 merhaba o siteden yaptırdım benim istediğim görsel dışında yaptılar kaplı bir metal kutu vardı bu kaplanmamış direk metal üzerine baskı yapılmıştı kolanya şişesi de plastik papyon takıp göndermişler süs yoktu baskısı hiç güzel değil di sinirden tadına bile bakmadım
Merhaba10 Neslihan3866 boşuna oralarda para vermeyin kendiniz yapın. Kilosu 70₺ içinde 150den fazla cıkolata oluyor etiket bastırıp yapıstırabilirsiniz
Neslihan3866 Civcivinannesi1 bende 32 haftaligim ama şimdiden yaptırmayı düşünüyorum nolur nolmaz diye
Neslihan3866 Mkort24 yaa çok kötü olmuş ozaman. Çokta bişey beklememek gerekiyor o halde. Kolonya siseside sanki cam gibi duruyor fotoda
Neslihan3866 Merhaba10 aslında aklımda oda var ama etiketi filan nerden tasarımını yapicam cikarticam diye düşünüyorum
Merhaba10 Mkort24 buradan resim göndermeyi bilmiyorum bilseydim gönderirdim cok gğZel oldu çikolatalarımız ve etiketleri yapıştırmak falan cok eğlenceliydi
Merhaba10 Neslihan3866 Eminönü’nde Yücel çıkolatadan aldım elit marka cok lezzetli ☺️ Pinterest uygulamasında bi sürü şablon var He ben aramam uğraşamam derseniz de ozalitciler car yani baskıcılar fotokopiciler ordan rica edince istediğini tasarlayıp yapıyor ben 150 tane cıkolatayı 70₺ ye aldım 150 etiketi de 3₺ ye çıkarttım bu kadar cıkolatayı napıcam bilmiyorum ama 😂
Elifinannesi_ İnstagramda etiket basan sayfalar var bende etiket sipariş verdim. 50 tanesi 15 TL. Eşim de çikolata alacak kendim yapıştıracağım daha uyguna geliyor
Hmyra5253 Neslihan3866 imstagram da çikolata toptan var oraya yaptırabilirsiniz heö uygun hem kaliteli ve kısa sürede elimizde oluyor
Yamantosunannesi Ben de oradan yaptırmayı düşünüyordum canım ama madlenbebekcikolata sayfasında kampanya var 100 adeti 89 tl. Kolonya şişesi de hediyeli. Bi de madlenler lezzetli oluyor gerçekten. Oraya da göz at derim