Kızlar mrb🙋🏻♀️
Modum çok düşük. 2. hamileliğim ve bunu da normal isterken bugun 37.hafta kontrolümde bebek tekrar makat geliş pozisyon almış şok yaşadık haftalardır baş gelişken ve yeri bukadar daralmışken nasıl döndü diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Doğum şekli önemli değil sağlık herşeyden önemli hepimiz sağlıkla kavusalım ama yine de insan kendini normale hazirlarken biraz üzdü bu durum..
Çok nadir görülen biseydir eminim ama sorum şu ki başına gelen var mı 35te baş gelisken ters dönen , sonra tekrar şans eseri 39a kadar baş geliş pozisyon alan?? 🤷🏻♀️