Kızlar benim 18 Eylül son regl tarihimdi hamile olduğumu çok erken öğrendim 3 haftalikken 7 haftadayken doktora gittim 24 eylüle çekti adet tarihimi. 8 hafta 3 günlükte bugün gittim 28 ine çekti bu seferde adet tarihini. Böyle birsey başına gelen var mı bebekte bir sorun yok diyor kalp atışını da duyduk ama uzaktan gibi. Yani 10 12 gün geç yumurtlama döllenme olan var mı başka ilerde sıkıntı oldu mu bebeğin gelişiminde acaba😕😕