mor_menekse1 Sedaaaa2 katlanarak 😁mecbur oluyor haftalar ilerledikçe özelikle Allah yardımcımız olsun kac haftasınız
Esk012 Sedaaaa2 benim de daha çok yeni ama benimde çok bel agrılarım oluyor henüz 4 haftalıgım ama bel agrısı böyle ise sizler 26 falan diyorsunuz maşallah size ozamanlarda agrıyormu ben bir süre sonra gecer diye düşünüyordum halbuki😅
Sedaaaa2 Esk012 agırlasıyor sanırım ondan oluyoruz sizinkide normal ben 8 haftalık olana kadar agrı cekmıstım sonra gaz sancısı derken mide bulantısı 12 hafta sonunda hepsı gecti ama simdi son trimerse dogru gittigimiz için sanırım baslıyor 😂
rahimesarp Esk012 benim 3 4 aya kadar inanılmaz şidetli ağrıdı belim bükük geziyorum resmen ama sonraları bitti belki sizde öyle olursunuz
Esk012 Sedaaaa2 bir ara ara veriyoruz yani inşallah bende görürüm o günleri rabbim evlatlarımızı sagsailm kucagımıza alamayı nasip etsin olmayanlardaa tez vakitte nasip etsin inşallah 🤲🏻♥️
Sedaaaa2 Esk012 amin amin inşallah vallahi ben surda 3 haftalıkken keseyi gorup uygulamayı ındırdıgımı biliyorum bi anda 26 ya geldik şükürler olsn akıyo zaman cidden hiç anlamıyosnz ☺️
Esk012 Sedaaaa2 bende henüz kese görünmedi bir aralıkta gidecegim görmek için bende gec döllenme olmuş doktorun öyle dedi bakalım hayırlısı
Sedaaaa2 Esk012 bendede öyleydi keseyi vajınalde 3 haftalık die gördü bi sonraki gittigimde normalde6 haftalık olması gerekırken 8 cıktı haftasını yakaladı
Esk012 Sedaaaa2 beni üsten muayene etti zaten alttan etmedi dogru hayırlısı inşallah saglıkla büyüsünde çok ugraştık ilaç tedavileri falan gördüm hayırlısı ile alırım inşallah evladımı kucagıma 🤲🏻