Asyaveannesi36 Mlsmsa hayır tabiki de değil zararlı olsa doktorunuz yaptırın demez iki dilim baklava ile aynı oranda şeker içeriyor o su
camellia Mlsmsa vallaha bende yaptırdım hamilelğimde şekerli gazoz gibi bişey içiriyorlar, bi sıkıntı olmadı kızım sağlıkla dünyaya geldi ve şeker yükleme testinin zarar verdiği ile iligli bi bilgide yok diye biliyorum araştırmıştım siz yine araştırın doktorunuza sorun içiniz rahat etsin
Elfvli Mlsmsa hayir aksine gebelik şekerinin tespit edilmesi için önemli. Bende mesela sınırda çıktı. Yememe içmeme dikkat etmem gerekiyor.
ggkca Verdikleri içecekde ki şeker 2 dilim baklavada ki şeker ile eş değerde, zararlı olsaydı zaten yıllardır dünyanın bir çok ülkesinde bu testi yapmazlardı. Eğer şekeriniz varsa ve bunu bilmiyorsanız asıl o zaman hem sizin hem de bebeğiniz için zararlı.