Sweetgirl 31. Haftamdayım acayip dişim ağrıyor. Dolgu dişim. 2 gündür başladı dün doktoruma gittim dedi ki git tedavini ol. Diş hekimi parol ve rovamicyn verdi. İçiyorum ama korkuyorum. Kullananlar var mı bu rovamicyn antibiyotiğini
Aybikee Sweetgirl ben şu an kullanıyorum. Ablam da dr o da kullanabilirsin dedi kendi doktorum da uygun gördü 34. Haftamdayım. Sadece brz mide bulantısı yaptı bnde, blki de sıcaklardan midem rahatsız oldu ilaca denk geldi bilemiyorum.
SuktarphaHacerakr Sweetgirl Ben hamile oldugumu ogrendigim gun disime vurdu uyusturmadan kanal tedavi oldum 've bu antibiyotigi kullandim hic sorun olmadi icin rahat olsun
Mrvesn Kullandım hiç bir problem olmadı. Zaten hamileler için uygun bir antibiyotik o. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin canım..
AycanFb Sweetgirl 3’üncü kullanışım dedim ya canım sıkıntı yapma şuanda da kullanıyorum bebeğin sağlığı gayet yerinde pzartesi günü biticek sonrası artık gidip dişimi çektirecem.
Esa Canim 2 defa kullandım bu antibiyotigi hatta son haftalarimda 3. Kez kullanacaktim gerek kalmadı bende başta doktor antibiyotik diyince endişeli yaklaşmıştım doktor benimde karım hamilelik yaşadı çocuğum var vicdanım rahat bi şekilde veriyorum tedirgin olmadan kullanabilirsin hamileler için en hafif antibiyotik demişti