_ezo neden yatışı kabul etmiyorsunuz Allah korusun birşey olsa vicdan azabı bitermi Kontrol altında olmakta fayda var Beni 35 haftada yatırmışlardı Gelişmiyor diye sonra Hergün nst Bi baktılar sancı ama ben hissetmiyordum 6 serumla kestiler 37 yi bklicez diyip 37 de aldılar peki ben hastaneye yatmasam O sancıyı nerden bilecektim bebek içerde napacaktı Kalp atışı felan