Since25 valla bizde eşimle çok istiyoruz bebek belirtiler var ama hamile miyim bilmiyorum adetime 5 gün var bakalım eğer gecikme olursa kan testi yaptircam inşallah sende de bende de vardır bebis ben 8 ay önce düşük yaptım 3 ay korundum 5.ci aydayiz folik asitte kullaniyorum deniyoruz da olsun diye ama bakalım ne olur hayırlısı inşallah