Yazmet ben 31 haftallikken oldum bol bol sıvı tüketmek çok önemi özellikle su sonra bol bol portakal ve mandalina ye bide çorbayı falan çok tüket bol limon sık çorbaya oksurugun varsa pekmez ye kaşıkla çok iyi geliyor bu hastalıkla moral de çok önemli sakin hastayım.diye salma kendini bide bebeğin hareketlerini sık sık takip et mutlaka inşallah en kolay şekilde atlatırsın Allah yardımcın olsun canım