iki_melek_annesi Boncugummmm 19 haftalıkken gitmiştim 360 gr demişti doktor bana az gibi geldi şimdi 20+3olduk bakalım bidaha ki kontrole kilosuna
Aslylmz Boncugummmm son gittiğimde öyle demişti banada canım renklide yüz resmi verdi sadece yazmıyor kağıtta doktorun söylediğinden biliyorum bende ☺️ Şimdi 24+3 üz 26da falan gidicem tekrar ☺️
teletabi Boncugummmm kilosunu hiç düşünme canım sağlığında problem yoksa kilo sorun değil. Oğlum zayıf doğdu mesala benim. Eğer düzenli kilo alıyosa sorun etme
Aslylmz Boncugummmm yok canım yaptırmadım daha doktorum gerek görmedikçede herşeyi yaptırmıyor onuda yaptırmayabilir bir risk görmezse
Boncugummmm Aslylmz ya bna doktorum dedi 4 hafta sonra seker yüklemesi yapılcak bnde kararszm ama bılemedım