Merhaba kizlar bugün kan ve idrar tahlili verdim. İdrar da BLOOD çok yüksek , eritrosit,lokasit esteraz yüksek çıktı.(21 haftalık hamileyim)
İlaç olarak progestan kullanıyorum fitil olarak, oksapar iğne ve vitaminler kullanıyorum.
Yüksek değerler görünce korktum.Persembe doktora gideceğim ayrıntılı ultrason için.
Böyle idrar testi yüksek olanlar ne yaptınız doktor ne dedi?Biraz tedirgin oldum.