Derya341986 canım seğirme oluyor genelde doktorlar çok zayıf değilsen ve ikinci gebelik değilse bu kadar erken hissedemezsin bebeğinin daha kemikleri hissedebilcen kadar sert değil kıkırdak gibi zayıf güçlensin anlarsın tekmesini dedi bana ve gerçekten de değilmiş şimdi hissedince anladım19da hissettim ben zayıf olmama rağmen 🤔