ezk210718 Bebeğin bir böbreğinde idrar birikimi var dışarı atamadığı için böbrek büyümüş. Bebeğin bir böbreğinde genişleme var ama bu bir risk teşkil etmiyor bizim için . Belli bir sınır var o sınırı geçince riskli olabiliyor ve takip öneriyoruz/ediyoruz . Sen şuanda o sınırda değilsin bu genişleme genellikle düzeliyor gebelerde.
Aynı bu şekilde dedi canım ses kaydından alıntıladım direk 😊