merhaba kızlar, tüp bebek sürecindeyiz. Transfer ayına girdik, adetimle doktora gittik bugün. Kontrolünden sonra progestan vs. herhangi bir iğne veya fitil vermedi. Gerek görmedi. en azından 8. güne kadar böyle. Transfer öncesi herhangi bir iğne/ilaç kullanmayan oldu mu? başına gelen varsa paylaşabilir mi?