Ben de sizin gibi düşünüyordum ama krem sürmekten, makyaj yapmaktan ya da oje sürmekten vazgeçemedim, abartılı olduğuna karar verdim. Ciltten emilim olup kana karışması çok az bir miktar diyorlar. Banu çiftçi kitabını aldım size de öneririm soru işaretleri kalmıyor aklınızda