Arkadaşlar, ben gercekten burada kaos çıksın falan diye açmadım bu postu. Benim ismim Demet. Mesela bu isimden de hoşlanmayan duyduğu zaman rahatsız olan birileri vardır mutlaka. Post üzerinde farkındaysanız kimseyi iğneleyici birrsey söylemedim..bu ismi duymaktan bunaldigimi rahatsiz olduğumu belirttim.. aşırı popüler olan isimlerin sürekli duyulması sizi de rahatsız etmiyor mu gibi masumane bir konuşma yapmak istemiştim. Hatta yanlış anlamayın dahi dedim. Fakat görüyorum ki sinirler gerilmiş, bıçaklar çekilmiş.. 🙄 hepiniz haklısınız. Bişey demiyorum. Bu uygulamayı da siliyorum çünkü gerçekten burada herkes birbirine klavye üzerinden gizli kapaklı hakaret edip bütün sınırını hırsını almaya çalışıyor.. hepinize teşekkür ederim. 🖐🏻