melekkizim_00 Bugün dr gittim kızlar 21+4 günlüğüz dr haftaya şeker testi için gel dedi ama erken değil mi sizcede
hilalmevsim_3467 melekkizim_00 Bana 26.haftada gel dedi doktorum bildiğim kadarıyla 24 ila 28.haftalar arasında yapılıyo bence erken canım 😏
Ghosttt melekkizim_00 bence değil cunki doktordan doktora değişir benim kuzenimi de o haftalarda cagirmislardi
Nazlimom melekkizim_00 18-23 hafta arası detaylı çekiliyor sonraki ayda şeker yüklemesi yani çok erken söylemiş bence🤷🏻♀️
melekkizim_00 Nazlimom detaylı çektirdim ben ama bilemedim hatta kendisinede sordum 23 içinde oluyorsun zaten dedi
Ozlem2206 melekkizim_00 bi problem gördüyse erken yapmak istemiş olabilir üçüncü ayında bile yaptıranlar gördüm doktorunun numarası varsa sor aklında kalmasın beni 24.haftamda çağırdı