Nazlimom Egzersiz yaptıktan sonra karnında batma ağrı olan varmı ben yaptıktan sonra oluyor doktor kendini yormadan yapabilirsin dedi ama ağrı oluyor yapmasam mı acaba kızlar🙄
Didemmmmm Nazlimom benim doktorum da ağrın olursa o an bırak sonra da yavaş yavaş yap dedi. Ağrım olduğun da O an bırakıyorum ve hareketi az yapıyorum