Zynppp1 34 haftalıkken rahim ağrım vardı enfeksiyon çıkmıştı fitil kullandım ve geçti şimdi 37 haftalık oldum aynı ağrı var acaba yine enfeksiyon mudur yoksa doğumla alakalı olabilir mi pazartesi kontrolüm var ama merak ediyorum 🤷♀️
Bskrt Zynppp1 yine enfeksiyon olabilir bol su için, idrarınızı tutmayın gelmese bile gidin tuvalete ve iç çamaşırınızı ütüleyip sık sık değiştirin Geçer inşallah varsa
Zynppp1 Bskrt tesekkür ederim canım bugün o kadar çok su içtim ve lavaboya çıktım ki sayısını hatırlamıyorum rahat 30 vardır onunla alakalı olabilir mi acaba 🙄
Bskrt Zynppp1 inşallah onnla alakalıdır enfeksiyon değildir Ama yine de bol su herşeye faydalı içebildiiğimz kadar için 😁