33+4 haftalık gebeyim bugün doktora gittim bana kafası önden gidiyor dedi şu ana kadar bütün testleri yaptırdım renkli doopler vs falan. Böyle bi şey yaşayıp sağlıcakla doğuran var mı acaba? Çok tereddütte kaldım. Normalde özele gidiyorum devlete gittiğim doktor bunu söyledi.