Arkadaşlar 35+3 günlük olduk 😍 malum doğum yaklaşıyor ve korkular da artıyor haliyle 😨 doğumumun nasıl olacağı belli değil oğlum doğum pozisyonu almış ama doktorla henüz bişey konuşmadık . Ya normal doğumda hemşire üstüne çıkıp karnını morartana kadar bastırıyor mu 😣 bu konuya çok fena taktım . Kimisi bana yapılmadı diyor , kimisi yapıldı diyor. Burdaki doğum hikayelerinde okudum daha çok bunu 😭 acaba sezeryan mı olsam diyorum böyle şeyler olacaksa . Doktoruma söylesem asla böyle bişey istemiyorum diye Güler mi ki bana saçma bulur mu 🙈