Merhaba kızlar eltim yeni doğum yaptı bebeği daha 18 günlük 14 günlükken yoğun bakıma aldılar mikrop kapmış dediler ama meğerse korona olmuş ve annesinin haberi yok söyleyemiyoruz başına gelen var mı nasıl ilerledi süreç neler yaptınız atlatabilir mi o minicik yavru o kadar üzüldüm ki anlatamam bir o kadar da korkuyorum