Sabahnur0653 Kızlar yardımcı olurmusunuz adetime 8 gün var yumurtlamam ayın 16 sıydı evde ovilasyon testi vardı yapayım dedim hamilemiyim acaba ovilasyonla öğreniliyor mu normal test icin erken mi 🥺  https://imgyukle.com/i/k1E5Av
Alparslaninannesii Sabahnur0653 8 gün erken bir süre adetten 1 gün önce yapmalısınız yada adet günü o zmn da ikisi aynı koyulukta olmalı yada daha koyu hayırlısı hakkınızda inşallah pozitiftir
Nergizzzz Sabahnur0653 bazen yumurtlama iki kere de olabiliyor oda olabilir gebelikten dolayı da olabilir
Nergizzzz Sabahnur0653 bende ovülasyonla öğrendim ama adetim geçikmişti yine de iki gün üst üste Ovülasyon denedim ikisi de koyu çıkınca gebelik testi yapmıştım pozitif çıkmıştı
ozlembalim Sabahnur0653 bende ovulasyon testiyle öğrenmiştim adetten 2 gün önce yapmıştım ama düşük ile sonuçlandı benimki
Sabahnur0653 Nergizzzz bende bekleseydim keske ama dayanamadım bi an bekleyip gorucem o zaman inşallah hamileyimdir 🙏🏼🙏🏼
ozlembalim https://www.hizliresim.com/dofjvyy Kızlar adet bittikçe sonra başladım o günden beri de brokoli günde bi tane avakado ceviz hep vitamin tükettim ama yumurtlama olmuyor ne yapmam gerek 🤦🏼♀️
Nergizzzz ozlembalim her ay aynı zamanda olmaz kimi zaman adet bitiminden 5 gün sonra yumurtlama görende var adetten sonra 30.günde olanda var hatta o ay yumurtlama olmayanda var bence yapmaya devam et
ozlembalim Sabahnur0653 öyle diyorlar evet ama kaç gündür kasık agrım var bir kaç haftadır da akıntım var baya
ozlembalim Nergizzzz ovulasyon testine devam ediyorum bir kaç ay önce yaptığım da adetten bir kaç gün sonda yumurtlama görmüştüm bu ay adet olana kadar devam edecem