rabia__52 Mide bulantısı olmassa erkek oluyormuş dogru mu yaşayan varmı? 🤪 7+6 hamileyim midem bulanmıyor 🙈
Nesraa_ rabia__52 ilk defa duydum ben 14+2 haftalık hamileyim cinsiyetini öğrenemedik daha ama mide bulantilarim 11. Haftadan sonra basladi sen kendini duyduklarına göre yargılama canım benim onu rabbim bilir 🙏
Loveis16 rabia__52 Hiç midem bulanmadı çok güzel geçiriyorum 19 haftalık olduk oğlum oluyor ama arkadaşımda 3 ay evden çıkamadı hastanede her gün serum yedi kusmaktan mide bulantısından onunda oğlu oluyor 🥰
Lavinia21 rabia__52 ilk hamileliğim kız dı, çok zor geçti, bulantı kusma 3 4 ay çok kötüydü. Şimdi ki erkek ve çok rahat geçiyor hiç bulantı olmadı
ArenAsilmomm rabia__52 tesadüf mü bilmiyorum ama bende bulantı olmadı sadece direk kusma isteğim geliyordu o şekilde atlattım cinsiyetimiz erkek😌 ama ben inanmıyorum açıkçası
rabia__52 Nesraa_ aynen öyle kaynanam demişti bana erkek diye o da eski batıl inançlara acayip inanır Bi kac defa baskasından da duymuştum ama ben erkekde olsa kız da olsa farketmiyor evlat sonuçta çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin ❤️🤲
rabia__52 Loveis16 anladım canlarım inanmıyorum tabikide böyle şeylere değişiyor kişiden kişiye ama kız erkek farketmez bebişler sağlıklı olsun yeter ❤️