Sulee55 Tezcansadulla 5-6 gün falan vardı sanırım silik cikti 2 gün kala yaptım çift çıktı net bı şekilde adet olmam gereken gün de gittim kan verdim
Sulee55 Seydanuurr4 regl dönemi gibi sürekli değil ara ara giriyordu günüm geldiği zamanlarda da geçmişti ama gebe oldgumu öğrendikten sonra yani
Sulee55 Seydanuurr4 inşallah snde de çıkar ama çıkmazsa da hemen üzülme bekle gününün gelmesini herkeste benim gibi olmuyodur sonuçta..bekliyorum haberlerini🤗