Selim_Alparslan
Kızlar folik asit takviye olarak Folic Us Plus kullanıyordum fakat yarından sonra bitiyor ilacım . Onda iyot b12 ve b6 dahil . Doktorumda diğerini yazdı bugün .Fakat pregniol da sadece folik ve iyot var . Sizce doktorun verdiğini mi kullanayım yoksa benim kullandığıma mı devam edeyim ?