iremahsen Kızlar hastanede dağıtmak için neler yaptırdınız ya da eve gelcekler için kafam çok karıştı benim
Didemmmmm iremahsen canım ben bunları yaptırdım. Hastaneye kimse gelmeyecek büyük ihtimalle ben de eve gelene vereceğim. Çok fazla kimsenin gelmesini de istemiyorum açıkçası. Tam kış bebeği olacağı için vakalar da artıyor korkuyorum🥴 yakın çevreme dağıtacağım https://imgyukle.com/i/k1ERIt https://imgyukle.com/i/k1EoAQ
iremahsen Didemmmmm çok güzel ben de çikolata ve kolanya yaptırdım acaba diyorum magnet tarzı birşey de yaptırsam mı
Asyaveannesi36 iremahsen oo çok bile yaptırmışsınız bence yeter boşuna masraf fazlası, bebeğinizin bir eksiğini alırsınız
Didemmmmm zaydn instgram cikolatatoptan ve betustasarimm dan yaptırdım anahtarlıkların tanesi 3,5tl ye çikolata ya da 100 TL + kargo verdim. İki satıcı da çok ilgililer çok memnun kaldım