Güzel anneler beklediğim anın sonuna geldim yarın sabah 7 de epidural sezaryen doğum yapıcam. Allah nasip ederse sağlıklı bir şekilde oğluşuma kavusucam🙏🏻 Aksam nasıl uyuyıcam bılmıyorum buyuk ıhtımal yıne buralarda dolaşıcam. Sizden ricam bana güzel dualarınızı yollamanız allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🏻🥺❤️👶🏻🐣🎉🧿🧿