guzelbebegimmmmm Sinem09876 ben oğlumu 7 aylıkken yaptırmıştım keşke daha erken yaptırsaydım dedim. 1 günde iyileşiyorlar ☺️
Sinem09876 Tecrübeleriniz yazarmısınız çarşamba 1 aylık olucaz yaptırıcaz heyecanlandım deneyimleriniz okumak istiyorum
Gonul_1 Sinem09876 of çok heyecanlı olmalı bende çok isterim lücük yaşta yapılmasın ona uygun minicik sünet kıyafetleri var tulum şekiln de benimde bir oğlum olucak kesin bende yaptırım berirli bir yaşa gelince de düğünün yaptım inşallah