Kizlar 6+3 haftalık gebeyim yaklaşık 5 gündür kahverengi leke arada pembe kan geliyor bir gece hastanede yattım progestan 100 mg kullanyorum günde 2 gere ve 3 güne 1 iğne oluyorum henüz kalp atışı duyamadk kese duruyor benimgi olan varmı lekeniz kacgun sürdü çok kaygılıyım düzenli kontrollerimi oluyorum