Mevsen yok ne alaka kimyasal falan öyle seyleri hiç aklınıza sokmayın ben ne çektim 10gün boyunca doktora gidene kadar . Burda neler okudum neler pskolojm bozulmustu. Her bayanın gebelıgı farklıdır bunu unutmayın. yarın tekrar ıdrar testı yapsın net cıkar. Yada kan testi yaptrsın acilde bi saate cıkıo sonucu netten görüyosun zaten :)