Asu33 Bizim kızımız olsaydı Asya koyacaktık ben de Türkçe olmasından yanayım özümüzden kopmamak lazım 🙂👍
Missmanan Bende özellikle Türkçe isim aradım 🤗 ve BEGÜM💕 olacak inşallah 😍 ayrıca BİLGE ÖZGE AYBİKE bunlarda güzel isimler ☺
Deletedmom9885 İçime sinen bulabilsem bende çok istiyorum özTürkçe bir isim. Bütün güzel isimlerden var mi tanidigim koyasim gelmiyo ama sana bengisu önerebilirim 🙂