İlk doğumun olacak kızlar, beni çok korkuttular öyle stres yaptım ki gece uyuyamadım. Şimdi çıktım doktordan korkacak hiç birşey yok inanın hissetmedim desem yeridir sadece içim bir hoş oldu gıdıklanır gibi hatta kalkarken hocam bu muymuş beni korkuttukları şey dedim 😍 sizi de korkutanlar varsa içiniz rahatlasın diye yazıyorum 😍
Ben de sizden dua bekliyorum plesanta yaşlanmış ve suyum azalmış cuma tekrar görecek eğer hala aynıysa suniyle başlatılacak doğumum. Dua edin benim için lütfen sancım kendi kendine başlasınn :((