Buseuynk ikisini de kullanıyorum ama bence Lierac daha güzel emilimi olsun boyutu olsun çevrem hep Lierac önerdi 1 kutu bitirdim şimdi 2 kutu bio oil aldım 1 kutu da Lierac aldım yanında destekleyici olarak Nivea sıkılaştırıcı C vitamini sürüyorum ayrıca Hindistan cevizi ve kakao yağı alcam aktardan yoksa bu kremleri günde ⅔ kere sürüyorum buna para dayanmaz hepsi çok pahalı bari 1 ay idare Etsin ayda bir alalım