Merhaba hamileler 32 haftalık hamileyim dün sabahtan itibaren karnımda bir ağrı var sizde de olmuş muydu sebebi nedir acaba bulunduğum bölge de kadın doğum doktoru yok 3 saat ilerisinde bir ile gidiyorum 3 saat gidiş ve 3 saat geliş beni yoruyor o yüzden doktoruma gidemiyorum sizce bir acile gitmeli miyim 🙊