Ceylin8 19+4 olduk sag tarafimda agri oluryor cok siddetli degil ama neden acaba yasayan varmi ilk gebeligim
Selim_Alparslan Bende de oluyor kuşum doktoruma sordum bugün kontrolüm vardı birde sağ tarafta kistim varmış ama kaybolur dedi İnşallah. Doktor normal dedi vücut hazırlıyor büyüme genişleme yapıyor o kadar da olsun dedi herkeste olan şikayetler dedi. Sadece kanama olursa ve çok çok şiddetli karın ve kasık ağrın olursa hemen gel dedi canım . Kalbini temiz tut. Benimde ilk gebeliği 7 hafta olduk çok ağrım oluyor genişlemeden dolayı