Mminikmucizemmm Avent malum baya pahalı, başka marka elektronik kullanan var mı aranızda? Özellikle mamajoo hakkında fikri olan var mı? Tekli mi almak gerekir çiftli mi yardımcı olur musunuz hazır kampanya gelmişken ☺️
Elfs Mminikmucizemmm bana biri burda ikili al sütün akıyor demişti ikili almak yerine mochi alıcam birini, takıyorsun kendi akıyormuş memnun olan çok her defasında çekmiyorsun manuel diğerini de otomatik alıcam.