Betuulozturk07 benimde öyleydi koskaca günde bir muz yiyip onuda çıkarıp yattığımı biliyorum, 7 kilo verdim o kadar halsizdimki, ve hiçbir ilaç bende işe yaramadı 2 gün rahatlattı 3. gün bünye onada alıştı ve onuda kustum, zencefil hapları, metpamıd, dramamıne, prılam, zofer, en son ilaç kullanmayı bıraktım çünkü öylede kusuyorum, 18-20 haftamda geçti bir buçuk aydır yemek yiyebiliyorum ama hayatımın en kötü süreciydi Allah daha beterinden saklasın hem psikolojik hem bedenen çöktüm karnımdaki fıstık tüm depolarımı yedi bitirdi, inşallah sana ilaçların faydası olur prilam ve zoferden çok memnun kalan insan var doktoruna danışarak deneyebilirsin