Yaşım 30 ikili test yüksek riskli çıktı. Ultrasonda burun kemiği ense kalınlığı hep normaldi şok olduk. Bugün geldiler eurofins firmasından kanımı aldılar. 10 15 gün içinde çıkar dediler. Bu firma fransaya gönderiyor numuneleri. Çok korkuyorum dua edin bana da :(