Esin07- Hanımlar merhabalar Bebek için evde kullandığınız ve memnun kaldığınız buhar makinesi tavsiyeleriniz nelerdir? Marka model yazabilirseniz memnun oluruz Teşekkürler
Lulikli Esin07- sinbo aldım canım indirimden 160 tlye. Bence yeterli henüz bebeğim doğmadı ama biz kendimiz için kullandık bize yetti
iremcannn1907 Esin07- canım ben kiwi aldım hiç memnun kalmadım tavsiye etmiyorum. Buhar verme olayı çok yetersiz ve su seviyesi çok çabuk bitiyor
Tugbaatkn Elika0 Detay verebilir misiniz aceba temiz mi kullandiniz fotograf gorme gibi mi bi imkanimiz var mi?
annesivekizi Buhar yapsın yeter markaya modele ihtiyaç yok bence. Ben BİM’den almıştım ilk kızım doğduğunda çok memnunum işimi görüyor. Bozulsa yine aynısından alırım fazla para vermeye gerek yok
Elika0 Tugbaatkn tabi burdan zor olur ama gri_hardal instagram hesabım ordan yazarsanız detaylı göndereyim