Glzrkck Merhaba hanımlar farabi mehmet bardakçıya giden varmı acaba ? 9 haftalık hamileyim kararsız kaldım doktor konusunda 🙈
Zhra4242 Glzrkck Bende 15 temmuz Hastanesine gidiyorum Bahar taş var tavsiye ederim gerçekten çok ilgili bir doktor
Glzrkck Zhra4242 ya randevu konusunda sıkıntı oldugunu söylüyorlar o yüzden özele bakmıştım ama bir araştırayım❤️
iki_melek_annesi Zhra4242 Randevu nasıl alıyorsunuz sürekli dolu deniyor özele gidiyorum ama devttede kayıt açılması gerekiyormuş Bi sorum var kayıt yapılmayınca devlette doğum yapılmıyor mu?
Zhra4242 iki_melek_annesi İnan bende alamıyorum gerçekten de sürekli dolu benim son haftam rica edip girecem artık yapacak birşey yok evet öyle yapıyorlar illa kayıt olmanız gerekiyor