34+4 üm kontrole geldim karnım düşmüş gibi acaba bebek kanala girdi mi diye sordum çatı muaynesi yaptı 17 mm rahim ağzım çıktı sabah akşam progestan kullanıyordum oysaki işe yaramıştı 34 mm di bi anda 17 mm düşmüş 1 parmak açıklığın var rahim ağzın kısalmış ve rahim ağzın yumuşamış erken gelebilir dedi nst gönderdi sancın çıkarsa ona göre tekrar konuşuruz dedi bu durumda olan yaşayanlar lütfen yardımcı olun dua edin vaktinde gelsin bebeğim daha çok küçük