Merhabalar herkese. Anne yani besik almak istiyorum. Bir cok markaya baktim ama hala karar veremedim. Chicconunki iyi mi mesela? Gereksiz pahali diyen de var. cocugu 6 ay belki daha fazla yatirmayi dusunuyorum anne yaninda. Cunku ilk etapta oda yapmayi dusunmuyoruz. Tavsiyelerinizi bekliyorum guzel anneler ❤️