Arkadaşlar merhaba benim inatçı bebem ikili tarama testinde bacaklarını birbirine dolamıştı cinsiyet görememiştik halbuki çikolata Meyve suyu falan yiyip gitmiştim teste doktor fazla ugrasmadi amaa 2 hafta sonra testin sonucunu almaya gittiğimde 16 haftalık olmuştuk doktor yarım saat uğraştı yine aynı göbeğimi hafif titretiyor azıcık aciyo bacağını ama tam bacağa inince ultrason tekrar kapatiyo bacaklarını şimdi ayın 1 inde tekrar gidicem göstermesi için ne yapmam lazım öneriniz varmi 😂😂