Çukurambar taraflarında önerebileceğiniz doktor var mı? Ben fatma bolkan a gittim ilk defa bugün ama çok rahat ve umursamazmış gibi geldi bilmiyorum bana öyle gelmiş olabilir. Normalde başka şehirde gidiyordum doktora her şeyini söylüyordu bebeğin ve bir sürü fotoğrafını veriyordu renkli fotoğraf da veriyordu. Ama bugün gittiğimde bebeğin ne boyunu ne kilosunu söyledi bir tane bebeğin gözükmediği bir fotoğraf verdi. Burda mı böyle bilemedim. Çok kararsızım. İçine sinen doktor bulmak çok zor 😔