Lavantakokusu 34+5teyiz bugün kontrolüm vardı, inşallah sağlıkla 18 Aralığa gün verdi doktorumuz, çok daha heyecan yaptım günün belli olmasıyla 🤭 Sizlerde durumlar ne?
SaniyeGoseli Lavantakokusu Bende 6 gün sonra doğuma gidiyorum Allah hepimizi sağlıkla sıhhatle evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏
sumeyraballl Lavantakokusu 34 de gün veriyor mu doktorlar canm şaşırdm inşAllah bu kontrolde bende öğrenirm doğum şeklini konuşucm sezeryan istiyorm
Sedefavc Eymen_Enis_Ser ay haberleselim bende o gün gidicem 🤣 hangi günü verir diye tahmin ediyosun ben Aralık 8diyorum ama
Sedefavc Eymen_Enis_Ser valla çok garip duygular içindeyim eşim bazen zor tahammül ediyor gibi 🤣 sinirliyim sanki gerginim stres sardı korku sardı. İçimden birşey gelmiyor bu sıralar arada duygusalim
Lavantakokusu sumeyraballl verdi valla gün alalım mı dedim hadi bakalım dedi 18i nasıl dedi iyi dedik eşimle tamam yazalım dedi yazdı 1 hafta öncede kontrolüm olacak, o günde öğlen nasip olursa doğum 🤭 bizimkinin kafası önde gidiyor baya normal için zor olur dedi bende sezeryan istiyordum zaten makat geliş birde hala iyi oldu gibi 🤗