mucizemibeklerken17 Herkese merhaba. Yeni hamileyim, pıhtılaşma olduğu için kan sulandırıcı iğne başladık. Bugün ilk kez sağlık ocağında vuruldum ama nedense zor geldi 🥺 evet miniğime kan can olacak ama elim alışır mi bilmiyorum. Var mı tavsiyesi olan 🙏🏻
marbling10 mucizemibeklerken17 ilk eşim vurduğunda ağladım, sonra zamanla alıştım hatta kendim vurmaya başladım. İşin sırrı yağ dokusuna vurmak. ilk iğneyi batırırken acı hissederseniz muhtemelen damarın üstündesinizdir oraya vurmayın yanına yöresine vurun. Göbeğin 5-10 cm alt kısımları en az acıyan yerlerdir.
Natcan mucizemibeklerken17 canım eşin yanındaysa vurabilirse o vursun çünkü 9 ay kullanacaksın her gün sağlık ocağına gitmek zor olur Bana eşim alıştı o vuruyor ben hiç cesaret edip vuramıyorum kendime
bireylulmeselesii mucizemibeklerken17 ill günden beri kendim vuruyorum. Eşime dahi güvenemiyorum korkuyorum :) bir kere kendin yap devamı geliyor. Bazen çok ağrıdığı oluyor bazen de hiç fark etmiyorsun bile. Alışıyor insan
Dogaaaa mucizemibeklerken17 merhaba ben de gergin iğne vuruyorum. Önerim önden küçük bir buz torbasıyla iğne vuracağınız bölgeyi soğutmak. Uyuşturuyor gibi oluyor hiç anlamıyorsunuz acı vs.
mucizemibeklerken17 Natcan o da imkanı yok ben sana iğne yapamam diyor 😅 iş başa düştü ama youtube dan video izliyorum 🙈
Sedefavc Canım kendiniz vurmaya alışın öncelikle. Ben 2 gebeliktede 9ay boyunca vuruldum eşim yapti ama hiç kendim cesaret edemedim. Zamanla alisicaksin
mucizemibeklerken17 Sedefavc çok geçmiş olsun, inşallah ben de alışırım, bir kere yapsam devamı gelir diye düşünüyorum 🙈
mucizemibeklerken17 Dogaaaa merhaba, bugun yaptım çok şükür 🙈 sadece ilaç girince biraz yanıyor ama dediğinizi de dikkate alıcam😍