Papatya-Kokusu konuşulması neden hoş değil bu postlarda herkes böyle konuları konuşuyor bu gayet normal çünkü burası anne bebek konuları kilosu boyu rahatsizligu konuşulan bir platform rahatsız olan girmesin ben burdaki kimseden örnek vermedim komşumdan örnek verdim ki komsum da kilosunun düşük olduğunu söylüyor minyon bir bebek olabilir diyoruz kalkipta başka bir şey söylemiyoruz zaten buda kimsenin haddi değil burdaki herkes konuşmasını bilen kişi sizin bizim yorumlarımızı farklı yere çekiyor gibi kaos yaratır gibi haliniz var siz o zaman böyle postlardan rahatsızlık duyuyorsanız girmeyin yorum yapanlarında en doğal hakkı kimse ağzına kilit vuramaz üslup bilindikten sonra her türlü yorum yapılabilir